..........................................درخواست...........................................


.....THE FIRST K-POP FANCLUB

 بچه ها این وب به چند تا نویسنده احتیاج داره .............هر کی دوس داره نویسنده بشه توی همین پست بهم ایمیلشو بده تا من نویسندش کنم......................و شرایط وبو بهش بگم......... مرسی............این ایمیل منه:                                                                                       pishi.maloos59@yahoo.com



نظرات شما عزیزان:

Elaheh*admin
ساعت13:40---26 تير 1393
سلام گلم لینک شدید لطفا لینکمون کنید www.hys-prince.mihanblog.com

yuri
ساعت14:24---5 اسفند 1391
سلام عزيزم.وب قشنگي‌ داري.من لينکت کردم.اگه دوس داشتي منو بلينک.مرسي‌

yuri
ساعت14:24---5 اسفند 1391
سلام عزيزم.وب قشنگي‌ داري.من لينکت کردم.اگه دوس داشتي منو بلينک.مرسي‌

mimi
ساعت17:01---18 شهريور 1391
اگه دوست داشتید توی نظر سنجی های من شرکت کنید خوشحال میشم..یکی توی متن یکی توی حاشیه..مرسی

soheila
ساعت16:35---20 مرداد 1391
سلام گلم وبت خیلیییییییی خوشمله مطالبتم عالیه اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن مرسییییییییی


heat
ساعت15:31---4 مرداد 1391
خیلی وبت حوصله سر بره پرش کن.

kim helen
ساعت12:17---30 تير 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ام گلم اپم خوشحال میشم یه سری بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 27 تير 1398برچسب:,ساعت 17:47 توسط Y.S| |

Design By : Night Melody