....مقدمه


.....THE FIRST K-POP FANCLUB

سلام به تمامه فنای کره ایما این بلاگ رو ساختیم برای تمام کره ای دوستان با هر سلیقه ای....چون بعضی ها از snsd خوششون میاد بعضی برعکس مثه من ار BIGBANG !برای همین ما از تمامه گروه های کره ای با همه ی سلایق پست میزاریم تا این وب تبدیل ب یک وب کامل و دوس داشتنی بشه                                             ولی ما چند حرف داریم با تمامه کسایی که به این وب میان امیدواریم شماها به این حرفا توجه کنید:                        ما مثله بعضی وبلاگ ها پایین عکسها یا موزیک ویدیو و کلیپ ها ادرسمونو نمیذاریم چون عکسو خراب میکنه و مطمئننا ب نظره شماها وخودمون زیاد جالب نیس و قابل استفاده برای والپیپر نیست.....                                       از توهین به بقیه گروها و فنای گروه ها خوداری کنید چون سلیقه ها متفاوته و مجبور نیستین ب همه یک گروهیرو تحمیل کنید.                                                                                                                     اگه کلیپ یا موزیک ویدیو خاصی رو در نظر دارین و ما اونو توی وب نذاشتیم بهمون بگین تا اونو براتون بزاریم.......                                                                                                                           چینگوهای عزیز امیدوارم خوشتون بیاد ....مرسی     کپی فقط با ذکر منبع لطفا                                                                                                                                           راستی چون این وب هرروز در حال به روز شدنه و قالب ما صفحه نداره لطفا روی ماه کلیک کنید تا بقیه مطالب براتون باز بشه.........مرسی



نظرات شما عزیزان:

SABA KKJ
ساعت13:44---26 تير 1391
سلام نفسم خب من ادرسه وبتو میزارم تو وبم تا همه ببینن تو هم میتونی کاری واسم کنی ب این ادرسه زیر بیا و جمله ای واسه حمایت از بهترین گروه کی پاپ ینی دابل اس501 بنویس بری کامل توضیحشو دادم و بذارتو وبت ممنونم تو هر وبیم رفتی اطلاع بده مر30


supportingfromss501.mihanblog.com
پاسخ:مرسی عزیزم ....باشه الان میرم
پاسخ:ّاید فارسی بنویسیم یا انگلیسی؟


♥K!M ElI JUN♥ju$t M¥ baBy ♥oNlY 4 mE
ساعت21:12---25 تير 1391
اگه بد شده بگو عوضش كنم.پاسخ:واییییییییییییییییییییی مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی............عکس بالاشو نمیتونی بزاری؟؟

hys.ir
ساعت13:41---25 تير 1391
سلام دوستان عزیز

به مناسبت یک ساله شدن اولین فن کلاب هئو یونگ سنگ،از شما دعوت می کنیم که توی جشنمون شرکت کنیین..حضور گرمتون ما رو خوشحال خواهد کرد..

امروز 25 تیر،ساعت 15:00

hys.ir
پاسخ:باشه


EliM
ساعت12:58---24 تير 1391
سلام

وبلاگ قشنگي داريد



منم لينكتون كردم



پاسخ:مرسی


Fatemeh
ساعت15:08---23 تير 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش. راستی به وبلاگ من یه سری بزن در مورد تیلوره.
پاسخ:اونوقت خودت نتیجه گرفتی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!سرکاریه بابا


سارا
ساعت1:28---23 تير 1391
سلام عزیزم لینگت کردم پاسخ:مرسییییییییییییییییی

mahy
ساعت20:08---20 تير 1391
وبت قشنگه به منم یه سر بزن.
پاسخ:حتما...مرسی که اومدی


all-in-all
ساعت19:14---15 تير 1391
سلام من واقعا واقعا وبتو دوست دارم من طرف دار واقعی گروه یو کیسم براشون رگ می زنم من شما رو لینک کردم من رو هم با اسم اینجا همه جا در همه لینک کن عزیزم بازم می گم من عاشق وبتم به وب من هم سر بزن بابای
پاسخ:مرسی عزیزم...حتما


نوشته شده در سه شنبه 13 تير 1398برچسب:مقدمه,ساعت 19:5 توسط Y.S| |

Design By : Night Melody